5 kwietnia 2017

W odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie




Zgodzicie się ze mną że często nieplanowane rzeczy są najpiękniejsze? Tej zimy nie zamierzaliśmy przylecieć do Polski i święta Bożego Narodzenia spędziliśmy w Katarze. Jednak niespodziewanie w połowie stycznia pojawiło się najważniejsze rodzinne wydarzenie jakim był ślub Wojtka siostry. Rzecz jasna musieliśmy zrobić wszystko by w tym czasie być razem z Karoliną i Tomkiem. 

Chwile przed weselem uwieczniłam dzieci na fotografii która jest moją najpiękniejsza pamiątką

Zima 2017



Zaczęły się przygotowania, kombinowanie urlopu i euforia związana z wyjazdem. Karolina poprosiła by nasze dzieci niosły obrączki do ołtarza, co było nie tylko wyróżnieniem, ale i olbrzymim przeżyciem dla nas wszystkich. Z zaangażowaniem szukałam strojów godnych tego zaszczytu, tak by dzieci przyczyniły się do pięknej oprawy ślubu. Sama zawsze rozczulam się przy takiej scenerii i kiedyś marzyłam o podobnie urokliwej chwili. Dlatego gdy znalazłam odpowiednie stroje to przez tydzień chodziłam zachwycona ich wyglądem i nic więcej do szczęścia mi nie było potrzebne. Tak to chyba jest przy dzieciach, że stają się ważniejsze niż my sami i stale napawają nas dumą. 


Najpiękniejsza Para młoda <3 Karolina & Tomek 


Uwielbiam to zdjęcie! Czyż nie jest magiczne? 


My również pojawiliśmy się w obiektywnie weselnego fotografa i to w niewytłumaczalnej pozie, gdy mój mąż mną rzuca ;), no cóż, zwykle tak właśnie mnie traktuje ;)


Cudem udało nam się wylecieć z Kataru tak by zdążyć na rodzinne wydarzenie. Na miejscu natomiast zastała nas najpiękniejsza zima dekady i w ten sposób z 25 stopni Celsjusza, utonęliśmy w śniegu szczypani mrozem i minusową temperaturą. Bajeczne krajobrazy współgrały z niezwykłą atmosferą ślubu i nadawały mu magicznej poświaty. Wspaniała zabawa zwieńczona kuligiem następnego dnia zapewne na długo zostanie w naszej pamięci i oby tak wesołe i niezwykłe było całe życie Karoliny i Tomka :*

 Po uroczystości w doskonałych nastrojach wyruszyliśmy do naszej Przechowalni Marzeń na ferie zimowe.



Z mamą i siostrą w naszej Przechowalni Marzeń zawsze jest wesoło ;)

Przechowalnia Marzeń, Zima 2017


Dzieci całymi dniami nie mogły nacieszyć się śniegiem. Do domu wchodziły by tylko wysuszyć się nieco przy kominku i wracały na sanki. Nawet obiad jadły na zewnątrz, nie mówiąc już o dodawaniu lodu z tarasu do gorącej herbaty. Cisza i spokój natury zanurzonej w białej płachcie zimy były niemal nierealnie bajeczne. 




Kto pierwszy robi aniołka?

Dzień Babci i dziadka <3 w Przechowalni Marzeń






Żal było nam opuszczać to miejsce, choć jednocześnie cieszyliśmy się zachwytem kolejnych gości wynajmujących nasz domek. 




Z przyjemnością Wam oznajmiam iż Przechowalnie Marzeń znaleźć możecie również na Airbnb który jest naszym ulubionym serwisem w poszukiwaniu zakwaterowania podczas naszych wyjazdów. Dodatkowo mam dla was 100 zł na wykorzystanie w Airbnb, nie tylko przy rezerwacji naszego domku, ale dowolnego zakwaterowania na całym Świecie! Zapraszam więc do rejestracji przez ten link www.airbnb.pl/c/pignatiuk by zyskać dodatkowy budżet na podróże. 




W sezonie letnim domek wynajmujemy na pełne tygodnie od soboty do soboty tak by wystarczająco naładować się energią tego miejsca. Zwolnić i spędzić czas w otoczeniu nieskazitelnej kaszubskiej przyrody. Ponadto tego lata zostanie ukończony sztuczny zbiornik wodny z wyspą po środku, widziany z naszego tarasu i oddalony o kilkanaście kroków od domku. To tak gdyby jezioro 100 metrów dalej było niewystarczające ;). Na samą myśl o tym cieszę że w Maju przylatujemy do Polski! 

Rezerwacji również możecie dokonać telefonicznie u mojej siostry :Martyna Dąbrowska - tel. 698 308 073


Pisząc do mnie na maila :tworczamama.info@gmail.com


lub śledźąc nas na instagramie 

Przechowalnia_marzen


Tu zaś znajdziecie masę zdjęć i wszystkie informacje o naszym stylowym domku nad kaszubskim jeziorem. 

Przechowalnia Marzeń


Zapraszamy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się? Podaj dalej! Twoja rekomendacja bardzo mnie ucieszy